به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :
سریال های نمایش خانگی ایرانی در نیمه دوم دهه ۹۰ رونق بسیاری گرفتند. بیشترین سریالها هم در ۲ سال پایانی این دهه ساخته شدند. کمکم فضای رقابتی بین تولیدکنندگان به وجود آمد و از طرفی، وجود پلتفرمهای اینترنتی مناسب نیز بیشازپیش باعث رونق این صنعت شد. ایام کرونا و بستهشدن سینماها هم از دیگر دلایل …
منبع: مجله بی نه
سریال ایرانی کمدی نمایش خانگی
استفاده از فیلم های بازاریابی بیمه برای بهبود سئو و گسترش آژانس خود
مهمترین روند تجارت اجتماعی برای سال 2021 برای تماشای
چگونه بیشتر فیلم های YouTube ایجاد می شود
دلایل شروع یک کمپین بازاریابی ویدیویی امروز
مزیت ایجاد تبلیغات ویدیویی برای رشد تجارت
نه جالبترین ابزار تبلیغات ویدیویی و گزینه های نرم افزاری آژانس ها
نمایش ,خانگی ,ایرانی ,سریال ,هم ,دهه ,نمایش خانگی ,بی نه ,سریال ایرانی ,ایرانی کمدی ,کمدی نمایش ,کمدی نمایش خانگی
درباره این سایت